Actuele informatie over lestijden, wedstrijden en andere evenementen vind je in onze agenda.

Ben je enthousiast kom dan gerust eens kijken op de woensdag of de zaterdag. Wil je lid worden vul dan het Inschrijfformulier ZVG in. Je kunt ook een formulier vragen bij de trainers of via de mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor de verschillende activiteiten gelden de volgende contributiebedragen per maand:

A. 1 x per week zwemmen (zwemvaardigheid*** / snorkelen *** / trimzwemmen         €16,00 per maand *

B. 2 x per week zwemmen (zwemvaardigheid*** / al-round)                                         €28,50 per maand *

C. 3 x per week zwemmen (wedstrijdzwemmen** / al-round)                                        €34,50 per maand *

* 10 maanden per jaar

** Niet inbegrepen kosten startvergunning KNZB.

*** Niet inbegrepen kosten diplomazwemmen (€5,00 ps)

Om de administratieve lasten voor de vereniging en voor u te beperken wordt gebruik gemaakt van automatische incasso.

Opzeggen

Het opzeggen van het lidmaatschap kan voor 1 juli of voor 1 december. Deze opzegging dient schriftelijk of per e-mail bij de ledenadministratie, Esther Mulder, 6562 GK Groesbeek , email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., voor genoemde datum binnen te komen. Bij opzegging per e-mail wordt een bevestiging gestuurd.